Ніч Вальпургії - Walpurgis Night

Ви вже готові до найграндіознішого шабашу цього року? Тільки не кажіть, що у вас нема часу  і взагалі ви не бачите сенсу веселитися у Вальпургієву ніч. Сьогодні я розкажу вам як швидко підготуватися до цієї страхітливої вечірки. 


Як правило, підготовка до Геловіну багато часу не займає. Достатньо додати декілька правильних елементів декору й ви побачите, що ваша оселя вмить зміниться. У цьогорічному декоруванні мені чомусь дуже кортіло використати квіти. Декілька вазонів живих хризантем стали чудовою прикрасою, ну і, звісно, великі товстелезні гарбузи. Без них нікуди.
В парку з сином зібрали сухі гілки й пожовкле листя. Все це стало прекрасною основою для осіннього вінка. Додали трохи льодяників у золотій упаковці, помаранчевих та чорних стрічок, декоративних овочів і трохи нашої фантазії. Відьма, угледівши таку красу, не втрималася й перелетіла з минулорічного мертвого дерева на вінок. 
Не можу передати словами як шкода мені, що у нас в продажу так мало є прикрас до Геловіну. Тому змушена робити все власноруч. Найкращим помічником в цій справі є папір. Торік у мене навкруги бігали миші, тому цього року я вирішила завести кота. Мишей стало трохи менше, але тепер наповзли павуки і не давали спокою :) З напівпрозорої кальки я вирізала привидів, так що сховатися від усякої нечисті в нашій квартирі гостям було просто неможливо.
В якості сувенірів я вишила хрестиком на пластиковій канві кольорові вуса.
А щоб мої гості не засумували, я запропонувала їм веселу гру "Вампіри в місті". Правила сформувала на основі гри "Мафія". Повірте, обговорення на тему "Хто став жертвою вампірів цієї ночі?" були надзвичайно жвавими. Мої нещодавні уроки зі скрапбукингу не пройшли дарма. Я самотужки виготовила гральні карти. Ну і дійсно, не бубнами ж з піками нам грати!
Головне пам'ятайте, щоб свято було веселим, воно не обов'язково потребує великого капіталовкладення. Головне - атмосфера, яку ви створите на цій вечірці.
P.S. Пишу в минулому часі, тому що наша Ніч Вальпургії відбулася вчора. 31-го жовтня у друзів виявилися інші плани. Певно, зустріч з якоюсь іншою відьмою :) 
Тому, ви все ще встигаєте влаштувати й собі таку вечірку. Ці картиночки стануть вам у пригоді.
   

Comments

  1. Автор блога30 October 2011 at 14:12

    Только что нагуглила, что Вальпургиева ночь на самом деле празднуется в ночь с 30 апреля на 1 мая и является абсолютно языческим праздником.
    http://vakh.online.com.ua/date/may/01a.shtml
    "...двух торжествах – ночи Хеллоуина и Вальпургиевой ночи. Эти праздники были противоположностью друг друга – как на календаре, так и по смыслу. Для кельтов ночь перед 1 мая знаменовала наступление летнего периода времени – "большого солнца", ночь перед 1 ноября – соответственно, наступление зимы. Считалось, что в оба праздника настежь открыты врата в другой мир."
    Так что Хэллоуин - это как бы родной брат Вальпургиевой ночи. ;)

    ReplyDelete
  2. Прекрасное оформление!!!!!!! Мне ооочень понравилось,хоть и не люблю я нечисть,но здесь она интересна=)))))))))

    ReplyDelete
  3. Автор блога30 October 2011 at 16:22

    Лена, я тоже не очень люблю нечисть. А к "кровавым"нарядам так вообще отношусь отрицательно. Поэтому всегда выбираю только забавное оформление и веселые наряды. Чтобы всем было страшно весело!!:D

    ReplyDelete
  4. Сколько осенних красок! Из-за этого готова терпеть даже Хеллоуин.)

    Насчет скудности в магазинах. В чем-то есть и плюсы. Сделанное своими руками всегда интереснее, не говоря о качестве.

    ReplyDelete
  5. Автор блога4 November 2011 at 09:19

    Это точно,Елена. А главное, когда готовишься к празднику (не важно к какому)придумываешь и мастеришь сама :)], то и праздновать в два раза больше хочется.

    ReplyDelete
  6. Автор блога4 November 2011 at 12:34

    Это точно, Лена, когда готовишься к празднику(не важно к какому), придумываешь и мастеришь декор своими руками, тогда и праздновать хочется вдвойне сильнее.;)

    ReplyDelete
  7. Наташа, не могу покинуть твой блог! Сто раз пересматриваю твои работы, картинки, идеи! ТИ МЕНЕ НАДИХАЄШ!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) приятно слышать!! Это значит, что не зря я провожу столько времени за компьютером!!

      Delete
  8. А я вот тоже брежу покупкой нового фотоаппарата, что бы красивенько фоткать свои бусики, брошечки и обручи! )))))) Красивые фото есть красивые фото, согласись?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оля, соглашаюсь!! Есть до того красивые фотографии, что не могу налюбоваться!!

      Delete
  9. Вот! Ну надеюсь моя мечта когда то осуществится!
    На этой неделе буду оформлять корзинку к Паске! Хочется с красивой пойти! ;)

    ReplyDelete
  10. Так ну что Наташа...добралась я к тебе сюда в канун праздника. Буду "выкройки" у тебя заимствовать.
    А че это ты ко мне в блог не заглядываешь? а?

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня