Феномен Георгія Гараса

Нещодавно моя рукодільна бібліотека поповнилася ще однією цінною книжкою. Альбом схем для вишивки хрестиком "Світ української вишивки. Феномен Георгія Гараса". Це збірка найкращих робіт видатного українського митця, одного з кращих майстрів народної вишивки другої половини минулого сторіччя.
Альбом досить важкенький. Аж на 180 сторінок. Тут є і фотографії з його життя, і коротка біографія, відгуки його шанувальників, живопис, але, звісно, основну частину альбому містять схеми. Хочу сказати, що майстер присвятив своє життя створенню схем, але так і не дожив до того дня, аби побачити свою працю в давно омряній книзі і музею своєї творчості, який би засвітився тисячами узорів. І хто знає, чи вийшов би у 2008 році цей альбом, який ви бачите на фотографіях, якби одного разу не завітало до світлини Гарасів молоде подружжя зі Львова - інженери-поліграфісти Богдан та Зоряна Сивуляки. Саме у пані Зоряни і я придбала це видання, і, як виявилося, ми майже сусіди.
Не дивлячись на його нелегку долю, усі узори майстра яскраві,  у веселих тонах, сповнені любов'ю до рідної землі. Ви знаєте, по роботі я часто спілкуюсь із людьми літнього віку, і що мене найбільше вражає, це з якою відданістю і пошаною вони відносяться до своєї держави і усього українського. Не дивлячись на усі зіслання та гоніння, їхня любов до рідної землі лише окріпла. Зараз серед молоді таке не часто зустрінеш... Якщо взагалі зустрінеш...
І ще одна книжечку, яку мені дали почитати, але я взяла собі за мету обовязково її придбати. "Вічні скарби Георгія Гараса" - розповідь про життя митця. Прочитала за два дні. Що й казати?Книга розчулила мене до сліз. І чому такі талановиті люди мають таку багатостраждальну долю?
До речі, я вже вам показувала відшиті роботи за його схемами. Дивіться пост Геометрія.

Comments

  1. Спасибо за пост! Очень интересно!

    ReplyDelete
  2. Дуже цікаво.Хочеться і собі придбати такий альбом.

    ReplyDelete
  3. Благодарю за рассказ, Наташа, очень познавательно. Хоть сама я родом из Казахстана, живу в России, украинская вышивка для меня - напоминание о моей бабушке-украинке.Я снова прикоснулась к корням, благодарю! Сама я вышиваю немного, но люблю яркие и точные узоры, как в украинской вышивке - они завораживают!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Кристина, чем больше я изучаю украинскую вышивку, тем больше ее люблю. Хотя современное творчество люблю не меньше.

      Delete
  4. Наташа, спасибо что делишься с нами такими богатствами. Заинтересовали обе книги. Буду спрашивать в наших книжных магазинах.

    ReplyDelete
  5. Наташа, спасибо за пост! Эта книга вошла в мой личный список must-have литературы. Если бы не пост, то и не узнала бы о её существовании. Буду рада если ты продолжишь знакомить нас с интересными изданиями на страничках своего блога.

    ReplyDelete
  6. чи можливо через інтернет замовити цей альбом???якщо так, то напишіть посилання на сайт!!!дуже потрібно!!!зарання дякубю!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Книгу можна замовити у Зоряни Сивуляк тел. 0676744288

      Delete
    2. а не підкажете, скільки вона кошує?

      Delete
  7. Какая книга прекрасная! эх, вот бы еще ее в библиотеку заиметь ....

    ReplyDelete
  8. ціна альбому?

    ReplyDelete
  9. Доброго дня! Щиро дякую за цікавий альбом. Підкажіть як можна його придбати?

    ReplyDelete
  10. Как красиво! Глаз не отвести!

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня