Мальованка

Одна з моїх найперших сорочок і точно найперша робота в техніці "Вишивка колодочками" Шила її в серпні 2013 році. Зараз таку вишивку полюбляють називати "мальованка". Гарне слово, погодьтеся. За що я люблю мальованки? За те, що вони незвично виглядають, але найбільше за те, що шиються скоро. Пам'ятаю, який інтерес тоді викликала ця сорочка, а зараз таку вишивку можна зустріти часто. 

Процеси роботи і описи я викладала в давніших публікаціях тут і тут. Тому повторюватися наскільки це цікавий шов немає потреби.

До речі, місяць тому я відновила роботу над цим блогом. Довгий час він стояв закритий, бо працюючи у сфері вишивки, я цілком переключилася на нові проекти KANDY. А цей блог пустував і я не знала, що з ним робити. Яким же було моє здивування, коли майже через чотири роки тиші від мене, тут й досі було понад 1000 переглядів щодня.

Усвідомлюючи, скільки всього я вишила за останні роки, і не лише вишила, а й нагачкувала/нав'язала, мені чомусь захотілося зберегти всі свої власні вироби в одному місці. Тому блогу жити, а мені працювати!

It is the one of my first embroidered shirts. I finished this project in August 2013. In Ukraine this kind of needlework is called "malyovanka". I like this word so much! This emroidery does not take much time and, to tell the truth, this  particularity I like best of all.

I showed the proccess of this project here and here. Therefore, it is not necessary to repeat how interesting the proccess was.


By the way, a month ago, I came back to this blog. For a long time he was closed, because I was completely busy in another embroidery KANDY project. And I was so much surprised when I saw that, after almost four years of silence from me, there were still more than 1,000 views every day.


Finally I have so many new crafts, which I have embroidered for this time and not only embroidered, but also knitted and crocheted. So my dicision was to resume work in this blog and show my handmade projects. Welcome to the YAKNA.blogspot.com !


Comments

Цитата дня