вівторок, 10 вересня 2013 р.

Сорочка нашвидкоруч

Памятаєте ту маленьку квітку, яку я нещодавно вам показувала? Так от, процес триває і я вже оформила два рукави і перед сорочки. Виріб вже зшитий, хоч до кінця ще не готовий. Попереду мене чекає декорування бісером. Сподіваюсь зробити гарну річ, хоч і належатиме вона не мені.
Вишивка виконана технікою колодочки в три нитки через вісім ниток тканини. По чотири полоски в висоту і відповідно потім зміщуючи в сторону на чотири нитки тканини. Попередньо намалювавши водозмиваючим маркером візерунок, я обшила усі контури стебловим швом і після цього заповнила середину колодками.
Хочу сказати, на скільки мені сподобалася ця техніка. Я часто чую як майстрині, роблячи розумний вигляд, говорять, що подібні речі вишиті особливими складними швами. Та насправді  вишивати колодочками, як і іншими старовинними швами, зовсім не складно. Зрештою,  наші прабабусі, не маючи вищої освіти, усі володіли різними техніками. Скажу лише, що такий рукав я вишила за два робочі дні (правда, не відриваючись). А тепер уявіть скільки часу потрібно для вишиття подібного узору технікою хретик.

26 коментарів:

  1. яка краса! оригінально, свіжо і не заїжджено

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Для мене, це вища матиматика. Хоча хрестиком вишиваю. А це...ммм

      Видалити
  3. Дуже гарно. Кольори такі соковиті та насичені. Вона і без бісеру виглядає довершено .

    ВідповістиВидалити
  4. Как же красиво!!! очень интересная техника

    ВідповістиВидалити
  5. Як гарно, аж дух перехоплює! І досі не віриться, що так швидко робиться :)

    ВідповістиВидалити
  6. Красотища! Надо будет попробовать!

    ВідповістиВидалити
  7. десь би детальніше про цю техніку почитати)

    ВідповістиВидалити
  8. Супер! Шикарно виглядає! З нетерпіння чекатиму завершення :-))

    ВідповістиВидалити
  9. В мене б язик не повернувся казати, що то нашвидкоруч, навіть якщо так :) Розкішна сорочка, я і тоді милувалася вишивкою, а зараз так не можна очі відвести! Дуже подобаються малюнок, кольори! також чекаю МК (приємна новина!), бо дуже хочеться спробувати!

    ВідповістиВидалити
  10. Очень красиво! Роскошная будет сорочка!

    ВідповістиВидалити
  11. цветовая гамма такая осенняя ,супер!

    ВідповістиВидалити
  12. Суть техніки вишивання я зрозуміла, хочу попробувати. Підкажіть, будь ласка, де можна взяти зразки візерунків? Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марино, зразки навкруги вас. Все що вам подобається може стати візерунком на вашій сорочці. тут не треба ніяких схем.

      Видалити
  13. Наталю,буду повторюватись але так гарно,слів бракує ХОЧУ ХОЧУ!!!!!Чекаю МК,бо сама не розберусь

    ВідповістиВидалити
  14. виглядає чудово. аж собі захотілося освоїти цю техніку

    ВідповістиВидалити
  15. Надзвичайно приваблива сорочка! Такая яскрава, та соковита!
    А не підкажете де можна знайти такого типу квіточки? Сама малювати не вмію, от би десь перемалювати, та знайти не можу де. Буду дуже вдячна, якщо допоможете )

    ВідповістиВидалити
  16. Очень красиво. Обязательно попробую эту технику. А как выглядит изнанка?

    ВідповістиВидалити
  17. дуже гарна!!!а схемку можно??!! буду дуже вдячна!!! Eleonora89@ukr.net

    ВідповістиВидалити