Гарасенята

Люблю фотографувати усілякі рукодільні штучки. Ці кривульки за мотивами Георгія Гараса не мої. Їх вишила моя добра подруга з Тернополя Світлана Галущак. Поки знимкувала, зарядилася натхненням і вже й собі хочу щось подібне зробити. Тим більше вже колись пробувала (подивитися можна тут) і мені сподобалося.

Її доробок, окрім рушників, серветок та вишиванок, налічує не один десяток кривульок, але зупинятися вона на цьому не збирається. Колекція Світлани постійно поновлюється. І це не дивно! Яскраві, веселі кривульки, прикрашені українськими візерунками, так і закликають взятися до роботи.

“Між великими проектами, - говорить майстриня, - а часом і одночасно з ними, насолоджуюся виготовленням милих дрібничок таких як кривульки. Візерунки обираю українські народні. Наприклад, ці кривульки створені за мотивами орнаментів із збірки Георгія Гараса. Я їх так і називаю “Мої гарасенята”. Вишиваю для себе, а також на подаруночки своїм подругам-рукодільницям.



Comments

  1. Які гарненькі!
    І слово таке чудове і миле "гарасенята" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, роботи Світлани завжди вирізняються майстерністю та акуратністю. Я багато фотографувала її робіт, тому певно зроблю окремий тек на Світлану Галущак.

      Delete

Post a Comment

Цитата дня