Лялька-мотанка Оксана

Коли мене кликали на майстер-клас із виготовлення ляльки-мотанки, то я рішуче відмовилася, аргументувавши: "Нащо вона мені потрібна?" Чому ж тоді ніхто мені не сказав, що це таке задоволення мотати цих лялечок??
Але, як говориться, від долі не втечеш - мотанка сама знайшла мене.

Одна моя знайома прийшла й попросила зробити для неї декілька таких ляльок. Озброївшися своїм настільним підручником, а точніше, Інтернетом :), я переглянула купу сайтів, літератури, взірців, майстер-класів і в решті-решт узялася за справу.

Отож, зустрічайте, мотанка Оксана. Оксана - тому що саме це імя асоціюється у мене з українською дівчиною. Лялька планує мандрівку в далеку Америку, тому виконана в традиційних кольорах.
У роботі використані льон, домоткане полотно й нитки DMC. В основі накрохмалена тканина. Намагалася зробити ляльку за усіма правилами: мотати за сонцем, не використовувати голку (мова не йде про вишивку), не працювати вночі. І найголовніше, мотати лише у доброму гуморі, щоб мотанка несла у собі лише позитивну енергетику. 
Вдалого вам дня!

Comments

  1. Какая хорошенькая! Столько любви добра вложено в куколку! И хочется сказать Оксане: "Скатертью дорога! Легкого пути!"

    ReplyDelete
  2. Автор блога8 November 2011 at 14:28

    Спасибо, Ксюня!! Я даже могу сказать, что не я куклу позитивом заряжаю, а она меня!!! :)

    ReplyDelete
  3. Хороша украиночка! Яркая, нарядная...столько вышивки!...на зависть жителям Америки :-)))

    ReplyDelete
  4. Боже, красота какая!!!

    ReplyDelete
  5. Славная Оксанка! Очень красивая мотанка!

    ReplyDelete
  6. У Вас і акуратна лялька і вишивка підібрана дуже гармонійно.

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня