Ляльковий будиночок

Вирішила навести лад у шафі: все з шафи вивалила, переміряла, нафарбувалася, натанцювалась... Все! Втомилася! Маленька поправка - це не я втомилася, а моя лялечка. Заінтригувала? Тоді слухайте.

Вирішила я якось зв'язати одного маленького ангелика. Вийшов він на диво дуже красивим. До того він мені сподобався, що надумала зв'язати ще одного. А потім ще сукню, щоб вбрання можна було міняти. А потім я зрозуміла, ніякий це не ангелик, це лялечка! А якщо лялечка, то їй жити десь треба. Добре було б будинок побудувати. Але для цілого будинку у мене сил би не вистачило, а от маленьку кімнатку, це будь ласка. Знайшла серед старих запасів папір, білий картон і нумо вигадувати. Так, через якийсь проміжок часу з'явилися ліжко, потім тумбочка, вікно з фіранками, килим на підлозі. Все як годиться.

Лялечка моя завжди огорнута увагою. На її тумбочці завжди стоїть кошик з квітами. Шанувальники балують... А вже вбиратися любить! Зрештою, це нормально. Якщо є  у що, то чому б і ні? Включила вона музику і давай перед дзеркалом крутитися. Танцює, собою милується... Так і вечір пролетів. Втомилася моя лялечка, час спати лягати. Та й мені теж.
Ось така історія. Солодких вам снів!

Comments

  1. Здорово!!! Даже не верится что комната из картона!!!

    ReplyDelete
  2. Автор блога22 October 2011 at 17:16

    Люда, кстати, очень просто и быстро делается. Мы с сыном за вечер (3 часа) соорудили. Ну может , делала больше я, а он только наблюдал и приговаривал: Класс, мама!! :)

    ReplyDelete
  3. Ничего себе домик для куколки!!! Да куколка, та еще модница ;;)

    ReplyDelete
  4. Прекрасно,бесподобно,красиво!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Волшебный кукольный домик!!! Очень изысканно!
    Наташа, подскажите, если сможете, где в Киеве можно купить вышивальный лён и другие материалы для вышивки! Спасибо заранее!

    ReplyDelete
  6. Автор блога27 October 2011 at 13:55

    Танюш, я не знаю, где в Киеве.:-/ Я во Львове живу.

    ReplyDelete
  7. Ангелу повезло с такой комнаткой и нарядами! Чудесная куколка!
    Я подобную привезла из путешествия по Словении

    ReplyDelete
  8. Обалдеть! Из картона!!!??

    ReplyDelete
  9. Класс! Не подумала бы, что из картона! Восхитительно! а наряды какие у куколки...ммм...красивые такие!

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня