Господиня гарная

Як у кожної української жінки, та напевно й не лише української, в мені прокидається господиня, і хочеться з дому зробити цукерочку. Я страшенно люблю домашній текстиль, скатертини, мішечки, серветки, декор, диванні подушки. В інстаграм можу годинами переглядати сторінки з гарними інтер'єрами, захоплюватися як інші жінки створюють затишок у власних оселях.  Як раз в такі хвилини в мені пробуджуються усі рукодільні таланти і я починаю витворяти )))

Саме так, як цього разу. Мішечки для зберігання всіляких горішків, круп, муки, сушки. Можливо це не дуже практично, але виглядає, як на мене, бомбезно. Не знала, яке підібрати слово :) Це найбільше відображає стан мого захоплення.

Вишивка колодочками і ланцюжком, нитками ДМС на звичайному лляному полотні. Такими колодочками я колись шила собі сорочку, можливо ви пам'ятаєте. Мішечки увійшли до рукодільної книги "Затишний дім", над якою ми з Русланою Кушнірук працювали цього року. 


Comments

Цитата дня