Генетична спадковість

Коли в родині хтось завзято вишиває, будьте певні, якщо добре пошукати, то така пристрасть неодмінно виявиться ще в когось.

Декілька років тому мій тато несподівано для усіх проявив бажання попрацювати голкою. Замовив мені основу для вишивки бісером, голку, нитки і бісер, звісно. Тато у нас такий, що якщо береться за діло, то так, капітально, тому і розмір картини зразу узяв чималенький 50х70см, а бісеру вийшло з півколограма. Вдома сам змайстрував п'яльця, натягнув полотно і робота закипіла. При чому працює він чітко згідно встановленого плану: стільки-то рядочків щодня. І такими неспішними темпами на сьогоднішній день в нас налічується вже понад десяток татових вишитих картин. Я часом навіть заздрю йому, коли бачу з яким натхненням він вишиває.

А цього літа у Скадовську Об'єднання народних майстрів Скадовщини випустило каталог, на сторінки якого потрапив і мій тато. Це так приємно!, - скажу я вам. Я так тішуся за нього, ніби сама в каталозі зайняла 5 сторінок :)

Показую деякі його картини, більшість з них прикрашають будинок мого брата. Деякі з них вишиті і для мене, але у Львів ніяк не довезу, бо занадто тяжкими виявилися витвори мистецтва. :)

Comments

Цитата дня