четвер, 27 березня 2014 р.

Етностиль від Любці Чернікової

 
Недавно я була у Франківську і просто не могла не зайти до магазину одягу від Любці Чернікової. Вже давно чула про неї, бачила її сайт, вироби, але щоб мати змогу приміряти її речі, то ні. Що й казати, коли потрапляєш у світ дизайну і вишивки Чернікової, хочеться міряти все підряд. Захоплююся її талантом! Молоденька дівчинка (на першій фотографії), яка з усією серйозністю підійшла до своєї роботи. Але менше слів - її вироби говорять самі за себе.
Під час інтерв'ю Любця сказала: "Мені важко пояснити, чому люблю етно. Може, тому що воно викликає якийсь передзвін в мене в душі. Етно не може не викликати захоплення – сильне, багатобарвне, значуще, емоційне, воно є завжди і поза часом." 
 Повне інтерв"ю читайте на сторінках журналу "Українська вишивка" №25(3)

7 коментарів:

  1. Як гарно) правда, поза часом, поза різними подіями... лиже позитивні емоціїї! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже тішить, що такі молоді таланти є на нашій землі!!! Роботи дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
  3. у мене питання на засипку а э у власниці сайт? я б непроти таке собі замовити, шикарні речі!!

    ВідповістиВидалити
  4. Супер! Дуже колоритно і справді сучасно!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка краса неймовірна. Остання сукня - просто мрія)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже люблю!!! завжди захоплююсь, i в мене теж етно виклика особливий вiдгук в душi! Дуже дякую за знайомство з такою талановитою дiвчиною та ii витворами!

    ВідповістиВидалити