пʼятниця, 31 травня 2013 р.

Мотиви Світлани Стародубцевої

Роботи улюбленої української художниці Світлани Стародубцевої можуть настільки надихати, що за її мотивами завзято створюємо нові візерунки для вишивки сорочок, блузок та суконь. Впевнена, що такі пташечки будуть актуально дивитися і на дитячому, й на дорослому вбранні.
У журналі "Українська вишивка" №17(5-7) ми представили одразу дві схеми за мотивами цієї талановитої мисткині. Я вже дала собі слово, як вийду на пенсію і коли у мене буде трохи більше часу, ніж зараз, я вишию усі схеми зі свого журналу. Бо завжди друкую виключно те, що самій подобається і що хотіла би вишити сама.

7 коментарів:

  1. тепер і в моїх планах подібна вишивка :) дякую за публікацію!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за такий прекрасний пост. я з цією мисткинею знайома особисто. Вона малює без ескізів, а одразу на готовому полотні, картоні - в неї справжній талант. Дуже сподобались мотиви - гарно розроблена вишивка

    ВідповістиВидалити
  3. Наталья, подскажите пожалуйста где можно приобрести ваш журнал в Харькове. Или как подписаться?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлия, подписаться можно на почте, код вы найдете в каталоге подписки. Там же можно и купить журнал, а еще в киосках.

      Видалити
    2. Спасибо! Я в вашей группе ВК нашла сообщение о том , что можно купить у нас на книжном рынке. Уже приобрела 3 номера))) Я просто в восторге от журнала. Очень красивый, яркий и полезный!!! Планирую купить все номера. Спасибо Вам за ваш труд!

      Видалити
    3. Спасибо Вам, Юлия, за приятные слова. Такие отзывы стимулируют работать еще лучше и с еще большей любовью
      :)

      Видалити
  4. Уже давно выписываю Украинскую вышивку и только что закончила вышивать первую часть этого замечательного триптиха. Я в восторге от работ Светланы Стародубцевой, с удовольствием вышила бы и другие сюжеты!)))) Журнал просто кладезь украинских мотивов!!!!! Спасибо!)

    ВідповістиВидалити